Sygdom og allergi

Vi kigger på trivsel, ikke kun på temperatur

Syge eller utilpasse børn, som ikke kan følge hverdagen i vuggestuen både ude og inde, kan ikke modtages. Er der tegn på, at jeres barn er blevet syg, når det er i vuggestuen, skal barnet hentes. Vi kontakter jer.
Vi vil altid orientere forældrene om smitsomme sygdomme i vuggestuen. Det sker ved opslag på tavlen, hvor du tjekker barnet ind.
Børn med betændelse i øjne, øre, hals og lignende må ikke komme i vuggestuen, før de er smittefrie og / eller i behandling.
Hvis barnet har en kronisk sygdom, giver vi medicin, og da kun efter skriftlig instruktion og forældrenes underskrift, (Skema hertil findes i vuggestuen).
Har dit/ jeres barn allergi eller er der noget, barnet ikke kan tåle, vil vi gerne have det skriftligt, så vi kan tage hensyn hertil.